ChristenUnie Oldambt kiest Gert-Jan Bolt als lijsttrekker

gertjanboltwoensdag 20 november 2013 13:20

Tijdens de ledenvergadering van dinsdag 19 november is Gert-Jan Bolt door de leden van de ChristenUnie unaniem gekozen als lijsttrekker voor de gemeenteraadsverkiezingen in maart 2014.

Ook de kieslijst werd goedgekeurd. Jos Schaafsma uit Westerlee staat net als 2009 tweede en zijn plaatsgenoot Johan Kanter completeert de top 3. Mieke Jonkers-Geertsema uit Winschoten en Jako Jellema uit Scheemda staan op nummer 4 en 5. De lijst bestaat uit totaal achttien kandidaten, zeven vrouwen en negen mannen.

Het bestuur is blij dat, juist nu ons land in een aanhoudende recessie verkeert, de ChristenUnie Oldambt met de keuze van hun politiek leider bij kan dragen aan een stabiele, principiële en sociale koers.

Gert-Jan Bolt: "Ik ben blij dat ik opnieuw het vertrouwen van mijn partij heb gekregen, en ik zal er alles aandoen om dit waar te maken, juist in deze lastige periode waarin we allemaal ieder jaar met forse bezuinigingen vanuit den Haag minder te besteden zullen hebben”.

“Ik heb in de afgelopen periode gemerkt hoe belangrijk het is dat je lokaal iets voor mensen kunt betekenen. Het overhevelen van taken van het rijk naar de gemeenten, zoals AWBZ, participatie en jeugdzorg wordt een geweldige uitdaging. Maar het biedt ook kansen om onmisbare steun voor mensen die het nodig hebben dichtbij en efficiënter te organiseren.”

De kieslijst bestaat bijna voor de helft uit vrouwelijke kandidaten.

Bolt:  “Vrouwen zijn in de lokale politiek sterk ondervertegenwoordigd. Met onze lijst heeft de inwoner van Oldambt ruim de mogelijkheid om daar verandering in te brengen..”

Hieronder de volledige lijst van ChristenUnie Oldambt voor de gemeenteraadsverkiezingen maart 2014

1.  Dhr.  G.J. Bolt  Scheemda
 2.  Dhr.  J. Schaafsma  Westerlee
 3.  Dhr.  J. Kanter  Westerlee
 4.  Mw.  M. Jonkers-Geertsema  Winschoten
 5.  Dhr.  J. Jellema  Scheemda
 6.  Mw.  R. Wubs-Boer  Westerlee
 7.  Dhr.  J. Vos  Oostwold
 8.  Mw.  D. de Jager-Nanninga  Winschoten
 9.  Mw.  N. van der Sijden-Hovestadt  Nieuwolda
10.  Dhr.  J. Wubs  Winschoten
11.  Mw.  H. Bulder-Tromp  Westerlee
12.  Dhr.  H. Uil  Midwolda
13.  Mw.  M. Snoep-de Jong  Scheemda
14.  Dhr.  Dhr.   H. v.d. Wal  Midwolda
15.  Mw.  H. van der Spoel-Bosch  Scheemda
16.  Dhr.  H.P. Dijksterhuis  Midwolda
17.  Dhr.  H.A. Sluik  Westerlee
18.  Dhr.  G. Duerink  Winschoten

Reacties op 'ChristenUnie Oldambt kiest Gert-Jan Bolt als lijsttrekker'

Geplaatst op: 24-04-2014 05:49 Quote
De hecho resulta posible medir Relojes Especiales varios sucesivos con precisión sin precedentes a corto plazo, sin tener Replica Rolex que detener el cronógrafo presionando primero primero, restablecerla por un segundo, antes de elevarlo por un tercero y presión Patek Philippe replica final. El Flyback, complicación real de los cronógrafos mejores, permite que todas estas operaciones en una sola presión.
broker
Geplaatst op: 05-09-2014 10:32 Quote
This is read quotes how to exactly what I was looking for. Thanks for sharing this great article! That is very interesting Smile I love reading and I am always searching for online forex trading tips information like this
Nieuw bericht